برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 1 اردیبهشت 1394 - 16:50

با سلام و عرض ادب.
ضمن تشکر از نگارش و ابراز نظر صریح و منتقد مآبانه جناب جعفرزاده، بعد از خواندن متن ذکر چند نقطه نظر شخصی به نظر خالی از لطف نیست.
اول اینکه هر گونه اظهار نظری طبیعتا و باید در راستای موضوع و حول و حوش آن حرکت نماید. زمانی که نگارنده قصد سخن گفتن از موضوع "نشان شوالیه ... " را داشته، صحبت از انتقادهای قبلی و نظرات غیر مرتبط با موضوع؛ "بیهوده " به نظر می رسد. پر گویی و توضیحات الحاقی که بیانگر نوع نگرش و نمایش "مقام" نگارنده به عنوان "یک موسیقیدان و منتقد" هستند نه تنها کمکی به فهم بیشتر مخاطب از موضوع بحث نمی کند، بلکه هسته ی اصلی نوشته را نیز به حاشیه می راند.
در درجه ی بعد همواره از یک "موسیقیدان و منتقد" در زمینه ی موسیقی و اصولا هر گونه فعالیت هنری، انتظار می رود با اندکی تعمق و بذل توجه تخصص گرا به مقوله هنر بپردازد. این قبیل پراکنده گویی و از هر دری سخنی به رشته ی تحریر درآوردن فاقد صلاحیت علمی و تخصصی برای مطرح شدن در مجامع عمومی را دارد.
و در نهایت اینکه فعالیت هنری هر هنرمندی در طول دوره ی فعالیتش، بدون شک دچار فراز و نشیب قرار می گیرد و نقد و بررسی آثار، اندیشه و منش هنری یک هنرمند مجالی بس وسیع تر را طلب می نماید. چه نیک است این گفته : کم گوی و گزیده گوی چون در تا زاندک تو جهان شود پر.
پاینده باشید. با تقدیم احترام ...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما