برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 17 مهر 1393 - 00:06

بله یک نظر شخصی هست!!!!!!!!! البوم فوق العاده سخت وسنگینو با حوصله ایی بست خواننده خوب و محبوب کشورمون و من شخصا تبریک میگم به تمام هوادارهاش چون هوادارهای بیشمار چاووشی عزیز همواره عادت دارن به کارهای نو و جالب خواننده محبوبشون و این البوم میتونه خوب ارضا کنه بعضی از هوادارانش رو!
اما یه چند نکته ریزاما واقعا مهم هست که بعنوان یک شنونده میتونم بیان کنم این هست که واقعا این البوم دیگه بیش از حد سنگین بسته شده است!!!! و به وضوح میشه سنگینیه روی شعرای این البوم رو براحتی حس کرد اینکه یک شعر سنگین باعث میشه شنونده یک کار رو چندین بار گوش بده صحیح ولی وقتیکه یک شعر بیش از حد سخت باشه ناخوداگاه ریشه حس گوش کردن تراک از بین میره چون فقط ذهن معطوف شعر قطعه هست! ودر ادامه نظر بنده اینه که اگر واقعا محسن عزیز بدنبال تفکیک کردن هوادارهای خودش این البوم رو بسته باید یگم فوق العاده موفق عمل کرده!!! اماااااا واقعا حیفه که از خواننده ایی که ثابت کرده و تونسته بیشترین سبک های موجود در موسیقی رو زیبا اجرا کرده و افسووووووس که در البوم جدیدش خبری از تنوع سبک ها نیست با اینکه خودم شخصا عاشق سبک راک هستم من در این البوم به تمام وجود ارضا شدم ولی در ادامه خییییلی از شنوندهها منتظر سبک به طور مثال 6/8 رو با صدای دلنشین چاووشی عزیز در البوم هستن و شوک بزرگ برای هوادارش که با تراک بازار خرمشهر حس و حال خوبی رو حس میکرد و انتظار داشت باز در همین سبک کار جدیدی رو بشنوهه و لذت ببره اما در این البوم براحتی محروم هست!!!! و ایا واقعا یه سوال. توی بیشتر فضاهای ممکن میشه کارهای از قبیل تفنگ سر بر را به راحتی درک کرد؟؟؟؟! با قاطعیت خیر!!!
نکته:محبوب ترین قطعات چاووشی
سنگ صبور
خیانت
غیر معمولی
دوست داشتم
متاسفم
من با تو خوشم
زخم زبونا
بله به وضوح میشه دید این چند قطعه هایی رو که نام بردم بی شک از محبوب ترین اهنگهای چاووشی هستش اما اشعر های انچنان سنگینی بکار شده؟؟؟ خیر!!! اما بسیار هیت بودن! منظور این بوده شاید این قطعات مانند قطعه تفنگ سر بر سنگین نباشه اما بی شک مورد علاقه خییییییییلی از شنوندگان قرار گرفته!!!
تمامی نظرهای بنده از از سویی میاد که همچنان دوست دارم این خواننده با استعداد و خوش صدا کشورمون در ادامه حیطه موسیقی همواره که از بیشترین شنونده برخوردار بوده و همین سیر فوق العاده
را ادامه دهد!!!
به امید بازم اهنگ جدید از خواننده واقعا دوست داشتنی و حرفه ایی کشورمون محسن چاووشی!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما