برنامه یاد بعضی نفرات
 
پنجشنبه 17 مهر 1393 - 18:17

دوستان من واقعا قصد توهین و طعنه زدن به دیگران رو ندارم و از کسانی که میان اینجا و میگن آلبوم ضعیف بود و غیره واقعا نمیرنجم اما دوستانه میگم شمایی که اینجا کامنت میذاری و جلوی اسمت مینویسی هوادار فلان خواننده یا در کامنتت محسن رو با خواننده مورد علاقه ات مقایسه میکنی در واقع داری با خواننده خودت دشمنی میکنی چون ناخودآگاه ما در ذهنمون سطح خواننده ات رو با محسن مقایسه میکنیم و چون هر کسی میدونه سطح محسن با فاصله ی عجیبی بالاتره از سایرین پس تو ذهنمون اینجوری شکل میگیره که طرفدارای فلان خواننده درک درستی از علم موسیقی ندارن.دارید دست و پا میزنید که آهنگ ها رو تخریب کنید اما هر چی بیشتر تلاش میکنید بیشتر غرق میشید در موسیقی تکراری مورد علاقه تون.با این کار باعث تحقیر شدن خودتون نشید خواهشا.در ضمن من اسم هیچ خواننده ای رو نیاوردم .نذارید در کامنت بعدی ترانه های بعضی از خواننده ها رو بنویسم و باعث خنده هواداران چاوشی بشم.
محسن عزیز پله به پله دستمون رو گرفته و سطح سلیقه ما رو به اوج رسونده طوری که واقعا از شنیدن ترانه های ضعیف و ملودی های تکرای بعضی خواننده ها به شدت زجر میکشیم و به روی خودمون نمیاریم.
اونوقت شما اینجا کامنت میذارید و با کلمات پوشالی مثل ضعیف و تکراری و خسته کننده سعی میکنید مثلا ما رو عصبانی کنید...زهی خیال باطل.
در ضمن اون دسته از طرفداران محسن که دلشون میخواد محسن شبیه یه شاخه نیلوفر و غیره بخونه لطفا از طرف همه حکم صادر نکنید که ما اون نوع موسیقی رو از محسن انتظار داریم. اگه خاطرات خوشی از اون دوران و آهنگها دارید دلیل نمیشه از محسن بخواید به عقب برگرده و خودش رو تکرار کنه.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
7 + 10 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما