برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه 16 مهر 1393 - 18:37

وای بر من!!!!!! :(((((((((
نابود شدم !! به خدا نابود شدم!!!
چه کردی محسن با من چه کردی مرد؟؟؟؟
یعنی این ترک خواب رو گوش دادم نابودم کرد!!! یکی از بهترین ترکهای کل دوران محسن همین ترک خوابه!! یه چیزی تو مایه های قطاره!!! دزیره که خارق العاده بود : من ناپلئون تو دزیره وای وای وای!!!!
یک بارم که امدی مارا مهمان به قهوه ی قجری کردی وای وای وای !!!جز گردو غبار جز!!!!! وای بر من !! گوزنی که گلوله میخوره!!!!لعنتی!!!!یکی بیاد این خواب منو تعبیر کنه :(((((( نابودم کرد!!!! گلومو پاره کردم اما این مردم بهم گفتم که دیوونس عاشق نیست :((((!!!به دیدنم که میای لباس گرم بپوش اینم نابودم کرد!!!!اینکه عاشقم نبودی واسم اهمیت نداشت :(((((( ای وای بر من!!!! خدا خدای همه س !!!! و در اخر وصیت نامه مو مینویسم و اگه مردم بدونید البوم جدید چاوشی این بلا رو سرم اورد از بس که این البوم خارق العاده بود!!
البوم پارو بی قایق البومیه که بسیار جدیده و تازه س و تکرار در اروم هیچ جایی نداره !!
خواننده هایی که فقط بلدن در البوم جدیدشون خودشون رو تکرار کنن و مثل قبل بخونن بهتره این البوم رو گوش کنن و از محسن یاد بگیرن!! بدون شک این البوم در کنار البوم یه شاخه نیلوفر بهترین بهترین البومیه که محسن منتشر کرده به این معنی که این البوم هم مانند یه شاخه نیلوفر برگ تازه ای از فعالیتهای محسن عزیز رو رقم خواهد زد!! همچنین از روزبه بمانی هم تشکر میکنم بابت 2 ترانه ی شاهکارش!! هرچی باشه میدونسته قراره به بزرگترین و محبوبترین خواننده ی ایران ترانه بده و برای همین بهترین بهترینهاش رو گلچین کرده و به محسن هدیه داده!!!
در اخر هم محسن جون بازم ثابت کردی بی خود نیست بهترین هنرمند ایرانی و من خودم 2 تا البوم ارجینالت رو خریدم و همه باید ارجینال بخرن و بازم مطمئنم البومت پرفروشترین البوم میشه و رکوردها رو جا به جا میکنه!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما