برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 11 شهریور 1393 - 12:48

جناب آقای چمن آرا کمی خودتون رو گم کردید...
شما به اصطلاح حامیان هنر فقط توقع دارید همه دربست در خدمتتون باشن تا بتونید حساب های مالی تون رو روز به روز بیشتر کنید.شما که از حیطه هنرمندان محسوب نمیشید حداقل احترام اهل هنر رو نگه دارید...
از شما می پرسم این شمشیری که از رو بستید رو چرا تا حالا رو نکرده بودید؟ تنها دلیلش اینه که بی در و پیکری تا قبل از ورود آقای ارجمند توی دفتر موسیقی بیداد می کرد و شما هم از این مقررات و نظم ناراحتید چون کارای پارتیو بدون نوبت و ...................دیگه برداشته شده...
اینکه شما از قبل هماهنگ کنید برای ملاقات با ایشون به گفته جناب ارجمند تنها دلیلش اینه که هنرمندان و حامیان هنر خدای ناکرده پشت اتاق ایشون معطل نشن.پس چرا به دلیل بهانه می گیرید؟؟
در مورد سایت های دانلود،این مبحثیه که فیلمسازان هم حسابی در موردش نقد دارن اما خودتون هم می دونید که انجام این امر نیازمند زمانه و به این راحتی که شما می فرمایید نمیشه این کار رو انجام داد،این موضوعیه که سالهای ساله بوده و هست و خواهد بود.و به مدیریت جناب ارجمند بر نمیگرده.چرا توی این همه سال که دیگر مدیران بودن این موضوع رو نمی گفتین؟؟؟
دیگر مقرراتی هم که ایشون در همین نامه بیان کردن فقط به دلیل نظم و طی شدن امور اداریه منظمه.
ایشون پایین همین نامه ای که شما منتشر کردید نوشتند که اگه شما نمی تونید تشریف بیارید یک نماینده هم می تونید معرفی کنید که کاراتون منظم انجام شه،واقعا نمی دونم شماها چتونه...؟!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما