برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 مرداد 1392 - 05:31

خواستم چیزی نگم ولی از اونجا که آقای حسینی وزیر سابق ارشاد گفتن من در دوره وزارتم به دیدن اجرای برنامه های موسیق نرفتم تا توی تاریخ این عمل عالیشون ثبت بشه من هم به ایشون و کاربران گرامی توضیح میدم که چقدر کارشون عالی بوده و باید حتما توی تاریخ این عمل رحمانیشون ثبت بشه!!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی:
شما در کشوری که دائیه داره تمدن بشریه و هنر (خصوصا موسیقی که جلا دهنده روح بشریه) زندگی میکنید و در این کشور مسوول هنر و فرهنگ کشور شدید میشه روشن کنید این حرف شما چطور با این تاریخ پر گوهر سازگاره؟!و آیا میدونید این فرهنگ چقدر در نزدیکی ملل جهان نقش داشته که ریشش در سرزمین ماست؟!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
آیا میدونید حجم موسیقی مبتذل/منحرف یا هر چیزی که شما میگید در دوره شما چقدر رشد کرده؟به اعتباره گفته آقای رجب پور که آگاه به مسائل موسیقی کشور هست و واقعیات جامعه 9 برابره زمان پیش از تصدی شما اون هم به این دلیل که شما درهای ورود جوانان رو به این عرصه بستید تا موزیک پاک ارائه بدید و یا شاید موزیک رو کلا پاک کنید!!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
آیا میدونید چنانچه شما وظیفه ای که طبق قانون وشرع به شما داده شده و اموال بیت المال برای ا ون هدف در اختیارتون قرار گرفته درست به اجرا در نیارید هم طبق شرع پاسخگویی اخروی برای شما به همراه داره وهم طبق قانون باید پاسخگوی منابعی که در اختیار داشتید وهدر دادید باشید؟میدونید که اشائه موسیقی جزو وظایف وزارت تحت امر شما بوده!حالا اینکه افتخار به عدم حضور دراجراهای موسیقی میکنید با وظیفه شرعی وقانونی که به شما داده شده همخوان بوده!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
آیا میدونید چند سال پیش که مراجع عظام در قم سوالاتی در باب موسیقی داشتند رهبر معظم انقلاب به استاد کمال پور تراب توصیه کردند ایشون به قم رفته و توجیهاتشون در باب موسیقی رو به عرض اونها برسونن وایشون پس از اون دیدار و با ارائه این دیدگاه که موسیقی در کنار وجه رحمانی وآسمانیش با تلطیف و تنظیحه روحیات بشری باعث پیشرفت انسان هم دربعد اجتماع شده و هم انسان رو در بعد رحمانی به سوی کمال هدایت میکنه؟!که تمام اینها در ذات هنر موسیقی هست!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
حالا جبران انحراف فکری که به سبب عدم انجام درست وظیفه از سوی شما شامل حال بسیاری از جوانان ما شده با کیست؟!چطور افتخار میکنید به عدم حضورتون در یک برنامه موسیقی اون هم اینهه سال!!این کا ر رحمانی است که شما به جای هدایت درست این هنر حتی یک اجرای موسیقی هم نرفتید؟!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
آیا میدونید افلاطون بیش از 2000 سال پیش گفته جامعه ای که از موسیقی خالی بشه پر میشه از تباهی و به سمت فساد رفته از درون نابود میشه!؟شما برای به تباهی نرفتن این جامعه چه کار کردید؟به اجرای کنسرت موسیقی نرفتید؟؟!!!
آقای حسینی وزیر اسبق وزارت فرهنگ وازشاد اسلامی!
سخن آخر اینکه من گمان نمیکنم شما با این رویه چیزی بر آخرتتون افزوده باشید چرا که طبق وظیفتون عمل نکردید پس شرعا هم مسوولید!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما