برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:15

سلام به دوستان

ابتدا امر انتشار آلبوم فاخر 13 رو به همه دوستداران موسیقی کشور به ویژه طرفداران محسن چاووشی عزیز تبریک میگم
در ادامه یه خسته نباشی حسابی به محسن عزیز و همکاران اش در این آلبوم عرض می کنم . خدا قوت ...
این آلبوم بی شک یکی از برترین و فاخر ترین آلبوم های موسیقی کشورمون هست . و این طور که از نظرات دوستان طرفدار و حتی طرفداران خواننده های دیگر بر میاد , خدا رو شکر همگان بسیار از این نو آوری استقبال کردن که من هم به نوبه خودم این رو به فال نیک میگیرم . در واقع میشه این آلبوم رو فتح البابی جدید بر روی موسیقی کشور دونست . البته استفاده از اشعار فاخر و تنظیم های قوی یک ترکیب عالی رو ایجاد کردن که نتیجه چنین شده . جالبه که من این چند روزی که ترک های آلبوم رو گوش دادم به فکر این افتادم یک چند مجموعه شعری از این شعرا بگیرم و مطالعه کنم ( به خصوص شهریار ) . یکی از دوستان هم در نظرشون به حق فرمودن که این اشعار جوون ها رو با شعرای دیروز ایران آشنا کرده . این حرکت محسن در احیای این اشعار برای گوش جوون های امروزه که اکثر به ترانه شنیدن عادت کرده , کاری است بس ارزشمند که فقط از انسان هایی جسور , شجاع و خلاق مثل محسن چاووشی و دوستان اش بر میاد و بس . اما با کسب اجازه از اساتید فن بنده حقیر چند تا پیشنهاد داشتم که عرض می کنم .

1-از محسن عزیز درخواست می کنم باز هم از این سبک کارها بخونن . اگر آلبوم هایی از این دست میدادن ( حالا هر سال نه ولی هر چند سال در میان ) یا حتی تک ترک دل طرفداران رو شاد خواهد کرد . در واقع انقدر اشعار این قطعات قوی و فاخر هست که جای هیچ حرفی رو باقی نمی گذارد .
2-محسن عزیز اگر باز در آینده از این دست کارها خواهید ساخت از اشعار شعرهای معاصر ما ( استاد بهار , پروین اعتصامی , شهریار و ... ) بیشتر استفاده کنید . یه جورایی اشعارشون به زبان امروز ما نزدیک تر هست و انسان احساس قرابت بیشتری رو باهاشون داره .
3- در تنظیم های کارهاتون از این دست هنگامی که ساز و تنظیم الکترونیک توام استفاده کردید نتیجه کار بسیار دلچسب تر شده تا زمانی که بعضی جاها الکترونیکی تر شده بوده و بعضی ها بیشتر ساز داشت . به عنوان مثال ( دو ترک غطر کردم و نگار ) که ترک غطرکردم می تونست با استفاده بیشتر از ساز در کنار تنظیم الکرونیک قوی تر تنظیم بشه ولی ترک نگار که ترکیب ساز و تنظیم الکترونیک هست عالی شده . ( این کار رو شما در ترک ناز از آلبوم یه شاخه نیلوفر کرده بودید و نتیجه عالی بود)

باز هم ازت تشکر می کنیم که به خاطر ما و همه پارسی زبان های جهان چنین زحماتی می کشی . موفق باشی .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
5 + 4 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما