برنامه یاد بعضی نفرات
 
Hes
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:15

سلام، یه خسته نباشید جانانه خدمت استاد محسن چاوشی و تمامی کسانی که در تولید این آلبوم جاودانه همراهیت کردن من بیشتر تو نظرام به تنظیم و اهنگسازی میپردازم البته ترانه و شخص خواننده هم نقش بیزایی دارن ولی تنظیم رو بیشتر دوست دارم تو این البوم در باره اشعار نظری جز زیبایی ندارم چون اشعار بزرگان ادبند وخودم رو در این حد نمیبینم، اخه شعر با ترانه فرق داره خوب حال نظر من:

1. غلط کردم غلط: تنظیمی بسیار قوی از امیرجمالفرد خیلی خوب بود سبک الکترونیک قشنگی داشت.

2. کو به کو: اولین قطعه ای که استاد شهاب اکبری تنظیم کردند که به نظر من رتبه 2 رو تو 4 ترک تنظیم شده توسط ایشان میشه بهش داد خیلی خیلی زیباست آهنگی که در ابتدای کار شنیده میشه منو یاده مستندهای مصر باستان میاندازه بعدشم "دوش چه خورده ای دلا راست بگو نهان مکن" تا "بار دگر گرفتمت بار دگر چنان مکن" یه سبک خاصه که میشه گفت مشابهش تو فضای قطعه "قطار" شنیده میشه که البته این دو با هم فرق داره، این بماند بعد میرسیم به "کار دلم به جان رسد کارد به استخوان رسد" که میره تو سبکای محسن که تلفیق این دو اثری از شهاب اکبری عزیزه.

3. رمیدیم: تنظیمی از استاد الکترونیک ایران کوشان حداد که خیلی قشنگه من خوندن محسن رو از دقیقه 01:40 به بعد بیشتر میپسندم "ما چون ز دری پای کشیدیم کشیدیم" و تنظیم کوشان از دقیقه 01:15 به بعد دیوانه وار میشه کار خوب و زیباییه ولی بنظر من قطعه 5 "ستمگر" بسیار زیباتر از این هستش نمیخوام خیلی احمقانه این دو قطعه رو با هم مقایسه کنم ولی اول ترک 5 بعد 3.

4. نگار: دومین قطعه تنظیم شده توسط شهاب عزیز که من رتبه ی 3 رو بهش میدم از 4 سبک محسنه ولی خیلی قشنگ بود "نگار تازه خیز من کجایی آی کجایی".

5. ستمگر: دومین و بهترین تنظیم کوشان عزیز تو این آلبوم فاخر از نظر من نتونستم بگم بیشتر از کجاش خوشم اومد چون قطعه ای زیبا و بدونه حرفی بود، مطمئنا کوشان سره این دو قطعه خیلی حساس بوده که میکس و مسترشم خودش انجام داده که اینم عالیه ممنون رفیق.

6. شیر مردا: نوبتی هم باشه نوبته خودته اولش فضای جالبی داره آدم فکر میکنه تو کلیساست، قشنگ بود "شیرمردا تو چه ترسی ز سگ لاغرشان" اما به ترک 8 "قراضه چین" نمیرسید.

7. من خود آن سیزدهم: سومین کاری که شهاب اکبری تنظیم کرده که من رتبه 4 رو از 4 بهش میدم ولی فکرشو نمیکردم بشه این شعرو اینطور خوند جالب و عجیب بود.

8. قراضه چین: قطعه ی بسیار زیبایی بود "ای عاشقان ای عاشقان آن کس که بیند روی او" تنبوری که آقای جاسمی زدند خیلی قشنگ بود دمت گرم.

9. بهرام گور: آخرین قطعه آلبوم و آخرین قطعه ای که شهاب اکبری تنظیمش کرد من به این قطعه ی جاودانه از 4 رتبه ی "1" رو میدم واقعا یکه و خواهد بود شهاب اکبری در این آلبوم به خصوص این قطعه گل کاشت حالا نمیدونم شاید چون سالهاست با محسن چاوشی کار میکنه و با جنس صداش کاملا آشناست ولی هرچی هست شگفت انگیزه فکرشم نمیکردم که این اهنگ ایرانی باشه منتظر بودم در کاور آلبوم بنویسن قطعه ی 9 "بهرام گور" برگرفته شده از قطعه ای نمیدونم کجایی باشه اما خداروشکر نبود آفرین بر کس یا کسانی که این ایده رو دادن که اثری فاخر چون قطعه 9 شکل بگیره ممنونم ممنونم ممنونم.

میدونم بی ادبی بود ولی این نظر من از آلبوم فاخر و جاودانه ی استاد محسن چاوشی بود خداروشکر که آلبوم اومد و همینطور که گفته بودم در اسفند اومد،سخته بخوام بگم کدوم قطعه از همه بهتر بود مثه آلبوم قبلی که مونده بودم بین پرچم سفید و قطار کدومو انتخاب کنم که شد قطار، حالا هم بین "ستمگر"،"بهرام گور" و " کو به کو" با کسب اجازه از همه میگم ""بهرام گور"" فکرشم نمیکردم که بشه اشعار بزرگان ایران زمین رو بشه اینطور زیبا و متفاوت خوند انشاا... بهانه ای باشه تا دیگر خوانندگان عزیزه کشورمون هم اشعار بزرگان رو سر زبونه مردم مخصوصا جوانها بیاندازند، انتخاب اشعار با نوع آهنگسازی قطعات خیلی عالی انتخاب شده بود، کاور هم خیلی قشنگ بود من این آلبوم رو با تمام افتخار خریدم و بالیدم به ایرانی بودنم در پایان جا داره باز از همه تشکر کنم مخصوصا "سینا حجازی" انشاا... آلبومه سینا هم هر وقت صلاح دونست بیاد که سینا هم نابغه ایست که فقط اینو سیناییها میدونن. دعا میکنم محسن جان همیشه موفق باشی و سایه ات بالا سره همسر و فرزندت باشه راستی این اولین آلبوم پس از تولد زانکو چاوشی هستش حرف زیاده ولی وقت نیست.
خیلی مردی یا مهدی

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 8 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما