برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:03

ببین دوست عزیز آقای یزدانی که اصلا نمی دونم کی هستی شما اصلا تکلیفت با خودت معلوم نیست!
از خود آلبوم نتونستی ایراد بگیری اومدی بحث خیالی عدم صداقت احسان و جوسازی رو پیش کشیدی!
ببین خود من به شخصه زیاد جدی نمی گیریمت به عبارتی نمی تونم درکت کنم نمی فهم دنبال چی هستی لطف کن خودت بیا بگو اینجا و با این صحبتا به دنبال چی هستی!
آخه این صحبتای توهمی چه معنی می تونه داشته باشه ،احسان خواجه امیری چرا باید جوسازی کنی،واسه فروش بیشتر آلبومش،واسه پول..؟!
نه آقا خودت که می بینی بزرگترین کنسرت ایران تو دستشه اصلا احسان نیازی به این حرفا نداره که البته مطمئنا "عاشقانه ها" فروش بسیار بالایی خواهد داشت و این اجتناب ناپذیر خواهد بود!
شما ببینید آلبوم بیشتر از شیش ماه تو ارشاد گیر کرد اگه احسان می خواست مثل بعضیا حاشیه سازی کنه مطمئن باش بارها و بارها این موقعیت براش فراهم بود اما همونطور که گفتم احسان نیازی به این کارا که همه ش واسه دیدن شدن هستش نداره و همه دیدن که "عاشقانه ها" با کمترین حاشیه وارد بازار شد که قطعا همین امر تو موفق شدن آلبوم تاثیر گذار خواهد بود...
این بحث عدم صداقت احسان که شما مطرح کردید کاملا بی اساس و مثل روز روشنه که این آلبوم پرهزینه ترین آلبوم احسان هستش و مطئن باش اگه هزینه ی این آلبوم مشخص بشه حتی بیشتر از سه آلبوم میشه باهاش جمع کرد پس احسان ازین مطلبش نه قصد جوسازی داشته نه مبالغه کرده و نه به دنبال هدف خاصی بوده بلکه واقعبت رو مطرح کرده و ظاهرا شما آگاه نیستید که 7 تا از ملودی های "عاشقانه ها"متعلق به علیرضا افکاری ای که به قول موسیقی ما خواننده های آن ور آبی با اون همه امکانات به شدت علاقه دارن با ایشون کار کنن،افکاری ای که احتمالا ملودی هاشو به دلار (هه)در اختیار اونا قرار میده و باز ظاهرا شما آگاه نیستید که "تمام" شعرهای آلبوم متعلق به روزبه بمانی که اون هم شرایطی درست شبیه به علیرضا افکاری داره هستش!
پیشنهاد می کنم شما به کسانی که در این آلبوم همکاری داشتن پیشنهاد همکاری بدید اون موقع به معنای حقیقیه هزینه پی خواهید برد!
بله قطعا روزبه بمانی،افکاری،سیروان و هومن نامداری بین احسان و هر کس دیگه ای تفاوت قائل هستن اما به قول دوست خوبم آریا مگه می خواد لباس بخره که بهش تخفیف تپل بدن مثلا بمانی بیاد بگه خب حالا چون تو احسان خواجه امیری هستی مثلا عوض دو تومن یه تومن بابت هر کار به من بده!
نخیر آقا ظاهرا شما حتی تصور هزینه های کار حرفه ای رو هم نمی تونید بکنید،حداقل چندین ماه زمان مفید برای این آلبوم صرف شده،شما فکر کردید این شعرا این همه موسیقی زنده که تو "عاشقانه ها" می شنوید یک شبه و با کمترین هزینه به دست اومده...؟!
شما فکر کردید مثلا احسان به بمانی گفته روزبه همین امشب شعرو تکمیل کن افکاری توئم ملودی تو فردا بیار احسان نی زن یا چه می دونم امید حجت توئم فردا بیا ملودیو کار کنیم هومن توئم فردا بیا کارو بگیر واسه تنظیم پس فردام بدیم بره واسه مجوز،آره شما اینطوری فکر می کنید؟!
نخیر آقا کار حرفه ای اونم همکاری با افراد حرفه ای هزینه بر و زمان بر خواهد بود پس شک نکن که احسان به هیچ وجه عدم صداقت نداشته!
و اما در مورد اینکه میگید هواداری احسان بهتون توهین کردن اولا که همه می دونن که هواداری احسان در عین حال که بسیار متعصب ن اکثرا بچه های آرومی هستن با این حال من نمی خوام جدا کنم و قطعا احسان هم همه جور هواداری داره،هواداری متعصب اما احساس می کنم شما نسبت به محیط پیرامونتون شناخت کافی ندارید!
این رو در نظر بگیرید که ممکنه کسانی که به شما توهین کردن که البته خودتون هم مقصر هستید هوادر سایر خواننده هایی که فکر می کنید با شما چنین رفتاری نکردن باشن و ازین فرصت به دست اومده نهایت استفاده رو کرده باشن و به اسم هوادار احسان عقده های گذشته شونو روی شما خالی کرده باشن!
ببینید خودم من یکی از هواداری خیلی خیلی متعصب و به اصلاح شیش آتیشه ی احسانم و به خاطر احسان خیلی کارا حاضرم بکنم اما معتقدم هر کس حق داره نظر خاص خودشو داشته باشه و در جای خودش قابل احترام هستش همینطور معتقدم امثال شما رو نباید حدی گرفت چون تکلیفتون با خودتون معلوم نیست اما چیزی که در مورد منو هوادار احسان قطعیه مخالف توهین کردن بودنه و قطعا کار درستی صورت نگرفته اما شما هم نباد خودتون رو بی تقصیر بدونید نظری داری مخالف یا موافق یا علی بیا بگو،پاشم وایسا ولی وقتی با رفتارت این حسو منتقل می کنی که من نسبت به این خواننده دارم مغرضانه برخورد می کنم توقع نداشته باش که ازت تقدیر و تشکر به عمل بیاد پس شما به جای سرزنش کردن دیگران و مظلوم نمایی سعی کنید خودتون رو مورد بازبینی قرار بدید!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 18 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما