برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:59

من تازه به جمع هوادا اضافه شدم؟!!!!! من از همون آلبوم اول ایشون تا حالا به صورت دقیق پیگرم جهت اطلاع!!!! به قول دوستمون انقدر این مسئله واضحه که دیگه جوابی نمیشه بهش داد!!!! اما واقعا برن جالبه!!! شما مثل "چشمامو میبندم" رو قبلا کجا شنیدین؟ یا آهنگ های ریتمیک "خوب فکر کن" "حرفای ناگفته" "قلبم" "بازم دوباره" ؟؟؟ فقط یه مثال شبیه برای یکی از این ها بیارید!!! آخه انصاف هم خوب چیزیه!!!! این همه تفاوت!!! کدوم خواننده ای حاضره یکدفعه چنین ریسکی بکنه؟!!!! این آلبوم عاااالی بود جون در عین حفظ استایل و سبکی که هر خواننده برای خودش داره تونسته بود متفاوت ظاهر بشه و ضمن حفظ هواداران قبلی ظیف جدیدی از مخاطب رو داشته باشه.
انتظار ندارین آهنگ هایی مثل صدام کن ، راه شمالی ، عظر نرگس و... که فوق العادن و یه جوری امضای آقای لهراسبی توشون کاملا واضحه!!! و در واقع همون سبک خاصی که برای خودشون دارن هم عوض بشه؟!!!!!!!
همه ی این خواننده هایی که الان نام میبرن بسیار برام محترمن و آهنگ هاشونم دوست دارم ، اما فقظ میخوام بپرسم کدوم دچار تکرار نشذن (از نظر شما) که منظورتونو بفهمم!!! آقای علی اصحابی؟؟ فرزاد فرزین؟؟؟ رضا صادقی؟؟ محسن چاوشی؟؟؟ بابک جهانبخش؟؟؟ حمید عسگری!!!؟؟؟ احسان خواجه امیری؟؟؟ محسن یگانه؟؟؟ یا...؟؟؟؟ اینا رو پرسیدم که تعبیرتون از تفاوت رو بفهمم و مطمئن شم موضوع تغیر و تفاوفت در ضمن حفظ انسجام سبک کلی آلبوم و جلوگیری از آشفتگی رو میدونید یا نه!!!
در ضمن کدوم تیتراژ ها شبیهن؟؟؟ (توجه داته باشین که مگه همه باید کاملا با هم متفاوت باشن؟!!!?) تا جایی که من شنیدم و بازخوردش تو مردم رو دیدم همه به نحو احسنت و با خلاقیت و با توجه به موضو سرال تهیه شدند!!!!! تکرا خیلی متفاوته با یه شبکی که همیشه شمن حفظش توش خلاقیتم به کار میره!!!!! تکرار آزار دهندست اما یه سبک دوست داشتنی با خلاقیت شگفت آور و ارامش بخش!!!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 14 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما