برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

الان به یه موضوع خیلی جالبی برخورد دیدم عزیری با این ip 94.126.16.7
با اسم های نیما و مسیح نظر داده و البوم و تخریب کرده.دریغ از اینکه نمی دونه سایت موسیقی ما ایپی هارو نشون میده.اخ اخ چقدر بده ادم اینجوری ضایع بشه.
تازه جالبه تو نظرش نوشته ماااا فقط 2و3 نفر از البوم تعریف می کنن که تازه از اقوامشیم.لوووووووووووووووووووول این دیگه ته خنده بود.واسه همین می گم دلیل محبوبیت سالن پره کنسرته چون اونجا رو کسی نمی تونه دربارش از این جک ها بگه.با این حساب چقدر رضا صادقی فامیل و اشنا داره که انقدر طرفداراهای ملیونی تو همه جای دنیا داره.
بنده خدا البوم اومده کل فضای اینترنت و گرفته اتفاقا من به اکثر سایت ها سر زدم اکثرا تعریف کردن به جز سایت هایی که توش کل کل بین طرفدارها رایجه.فقط یه ثانیه از پشت کامپیوتر برو بیرون ببین چه بازتابی تو جامعه پیدا کرده.
حالا خداوکیلی وقتی یکی چند بار چند بار نظر میده خودش و به اب و اتیش میزنه چه دلیلی جز حسادت داره؟
لطفا از طرفدارهای چاوشی خواهش می کنم راجع به خوانندشون اینجا بحث نکنن.خیلی از طرفداراش از همین جور که تو نظرات اینجا هم هست از البوم خیلی خوششون ااما اگه قرار باشه تخریب کنید ما هم خیلی حرف ها واسه گفتن داریم.
ضمنا کسایی که می خوان از اب گل الود ماهی بگیرن خود شما هستید اون موقع که هر چی دوست داشتید به طرفدارای یگانه می گفتید و به البومش صفر میدادید که یگانه رو شاگرد محسن خطاب می کردید هنوز نظراتتون هست.حالا که واسه رای دادن بهشون احتیاج پیدا کردید میایید می گید اون صفر دادن و اون حرف ها کاره طرفدارای واقعی نبود و دست به دامانشون میشید؟خیلی با حالید به خدا

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما