برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

"طرفدار علی لهراسبی" (لطفا بخونید!)

سلام دوستان

منم این آلبومو تهیه کردم و در مجموع به نظرم آلبوم زیبایی بود و ایشون رو به خاطر زحماتی که برای این آلبوم کشیدن تحسین میکنم (مخصوصا ترک 1 و 6 به نظرم خیلی زیبا هستند!)

در مورد شباهت صدای ایشون به آقای لهراسبی هم اوایل شباهتی احساس نکردم ولی وقتی دیدم بعضی از دوستان چنین نظری رو دارن بیشتر دقت کردم و در یکی دو تا از ترک ها یه شباهتی دیدم!

دوستان عزیزی که گفتن چرا طرفدار های آقای لهراسبی و یراحی افتادن به جون هم! میخواستم بگم در درجه اول من چنین احساسی نمیکنم جز چند تا نظر تک و توک! که فکر کنم اون ها هم نتونستن درست منظورشونو برسونن وگرنه بین ما بحثی وجود نداره که بخوایم راجع بهش دعوا کنیم!
آقای لهراسبی یه صدا دارن و یه جور فعالیت و یه سری طرفدار آقای یراحی هم همینطور و هر دو سبک و صداشون برای ما محترمه.
به نظر من قضیه تقلید کردن و... نیست چون همونطور که دوستان دیگه هم گفتند این دو همکارند و به این واسطه ممکنه شباهت هایی وجود داشته باشه که من فکر میکنم (با توجه به این که این شباهت ها قوت و پختگی و دلنشین شدن صدای هر دو عزیز رو افزایش داده) اگر جای تحسین و خوشحالی نداشته باشه (چون هدف و سلیقه ما پیشرفتشون رو میپذیره نه مسائل دیگه!) جای ناراحتی و دعوا هم نداره!
این هم که بگیم کی صداش بهتره و بخوایم با هم بحث کنیم حرکت بچه گانه اییه چون به هر حال آدما هستن و هزاران دیدگاه و سلیقه متفاوت! اگه یکی از چیزی خوشش نیاد دلیل بر بد بودن اون نیست و برعکس!
مهشید جان درسته آقای لهراسبی در زمینه خوانندگی تجربه بیشتری دارند ولی نباید زحمات هنرمندان دیگر رو هم نادیده گرفت و براشون ارزش قائل نبود! (این حرفتون ممکنه سو تفاهم پیش بیاره برای این گفتم وگرنه منظور کلیتو درک کردم!)

امیدوارم همه هنرمندان عزیزمون تو کاراشون موفق باشن!
(همچنین آلبوم آقای لهراسبی رو هم زودتر بشنویم!)

خدانگهدار

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما