برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

واقعا متاسفم واسه مدیریت سایت چاوشی که دنیای اینترنت و میدون جنگ فرض کرده به طور اتفاقی رفتم تو سایتش دیدم مدیریت همه رو دعوت کرده که اره همه دارن از البوم بد می گن شما هم حجوم بیارید به سمت سایت ها و همه منتقدین و بکوبید.ادرسشم میذارم خودتنون برید ببینید.
http://www.mchavoshifans.com/main/forum/viewthread.php?thread_id=1000&pi...
http://mchavoshifans.com/main/forum/viewthread.php?thread_id=979&rowstar...

فقط می شه تاسف خورد باور کنید تموم کسایی که دارن تعریف می کنن از کاربران همونجا هستن و از یه جا خط می گیرن.اقا جون مگه دیکتاتوریه؟چرا می خواین به زور یه البومی که هیچ ارزشی نداره رو به به خورد مردم کنید؟متاسفانه بدترین توجیه اینکه بقیه از رو حسادت نظر میدن.
اخه چرا خودتون و گول می زنید؟محسن چاوشی کی هست که بخوایم حسادت کنیم؟به صداش که شبیه اگزوزه؟یا به موسیقی؟یا به شعرهای ضعیف؟این همه خواننده بهتر و محبوب تر از چاوشی هست با صداهای فوق العاده.اصلا چرا کسی به سنتوری اعتراض نمی کرد؟چرا کسی به متاسفم اعتراض نکرد؟
مگه من با تو خوشم شاد نبود؟مگه بچه های اهواز درباره جنوب نبود؟اون کجا و این کجا؟الان کارش به جایی رسیده همرده ساسی مانکن و شماعی زاده بشه؟چرا وقتی هیچی از راک نمیدونه می خواد واسه اینکه بگه من حرفه ای هستم بیاد بسمتش؟
اون موقع که البوم های بقیه خوانندها میومد همین طرفدرای چاوشی واسه تعصب بیجا که بهش دارن می کوبیدن اشکال نداشت الان که البوم به این چرتی داده بیرون می گید چرا انتقاد می کنید؟به خدا اکثر نظرات مخالف که تو صفحه مربوط به خوانندهاست و همینا میدادن که الان دارن این حرف هارو میزنن.
اصلا گیریم شما به وعده ای که به مدیر سایتتون دادید عمل کردید حالا که چی؟قلب ادمها رو که نمی تونید عوض کنید.من شک ندارم 1 ماه دیگه هم نظر هیچ کس به این البوم عوض نمی شه
اگه هم کسی بگه عوض شده خودتون بودید که از اولم از رو تعصب همین حرف و میزدید.
این اقای بحرینی هم خیلی کاراش جالبه.تا حالا چندین نظر مشابه این و داده فقط هربار جای اسم های چاوشی و خواجه امیری کنونی دوتا خواننده دیگه رو گذاشته.
باید گریه کرد به خاطر این مافیای موسیقی که مجلات هر کی و بخوان بالا می برن تا موقعی که واسشون سود داشته باشه اگه هم دیگه بهش احتیاج نداشتن یهو می کوبونندش رو زمین.علی بحرینی الان خوب شد؟همین شماها تا چند وقت پیش بهش فحش نمیدادید؟
شما برید به حال این عوامل تاسف بخورید.من خودم مدیر سایت موزیک هستم به عنوان مثال اون نظر محمد تو همه سایت ها می تونید پیدا کنید اتفاقا یکی از کسایی که تو همه سایت ها همین کارو می کنه و با چند یوزر نظر میده و تعریف می کنه همین اقا هست.من حتی ایپیش رو هم دارم.و باز هم متاسفم که فکر کردید میدون جنگ هست و تا می بینید مردم دارن می گن خوشمون نمیاد سریع اون سایت و می گذارید تو سایت چاوشی فنز و با چندین ایپی عضو میشید و شروع می کنید به فحاشی.اخه چرا؟پول می گیرید؟زشته به خدا زشته.من چون مدیر سایت هستم این چیزارو این چند روزه دیدم واقعا حرص خوردم که موسیقی شده باند بازی و میدون جنگ و فحاشی.ما الان داریم رو به عقب موندگی میریم که همه چیزمون شده دیکتاتوری اصلا نمیزاریم کسی انتقاد کنه.الان داریم عقب مونده میشیم که عادت داریم از همه بت بسازیم بعدش هم قبول نکنیم تا خودمون با دستا خودمون اون فنا کنیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما