برنامه یاد بعضی نفرات
 
خالق «شال» در کنسرتش درباره حواشی این روزهایش توضیح داد
کاوه آفاق: باور کنید قصدم خیر بود!
موسیقی ما - شب گذشته کاوه آفاق طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت که اجرایش به دو آلبوم شال و با قرص‌ها می‌رقصد و قطعات قدیمی او اختصاص داشت و نزدیک به 20 قطعه با تنظیم‌های متفاوت اجرا شد.
 
او علاوه بر قطعات قدیمی‌اش چون «شال»، «اتاق آبی» و «عطر تو»، قطعاتی چون «تو (گلادیاتور)»، «منجی» و «حس» را با سبک و سیاق خاص خود برای اولین‌بار اجرا کرد. کاوه آفاق در سانس اول این اجرا بازهم همانند کنسرت قبلی‌اش در تابستان، با همراهی هوادارنش، آهنگ تازه‌ای ساخت و به مخاطبانش وعده داده که این ملودی را در آلبوم جدیدش منتشر کند. او از هوادارانش درخواست کرد تا در انتخاب اسم این قطعه کمک کنند تا بتواند این اتفاق را (ساخت آهنگ با انتخاب و مشارکت هواداران در زمان اجرا روی صحنه) به ثبت برساند. او همچنین وعده انتشار سومین آلبوم‌اش را تا کمتر از دو ماه دیگر به مخاطبانش داد.
 
او همچنین درمورد انتقاداتی که از خوانندگانی چون حامد همایون و حمید هیراد مطرح کرده بود، گفت: «اين بحث را تمام كنيم چون هواداران خوانندگانی که از آنها انتقاد کردم خيلي پيغام دادند و ناراحت شدند. من از  هواداران آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم ناراحت نباشند چون به هرحال ما قصد خیر داشتیم اما سوءتفاهم بی‌موردی پیش آمد. ديگر از خواننده‌ها انتقاد نمي‌كنم.»
 
در این کنسرت آرمان مهربان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و سینتی سایزرها، پیام زمانی درامر، شهاب آفاقی و آندره خاچیکیان نوازنده گیتار الکتریک و مهرداد حامدی گیتارباس و آرمان تبریزیان بخ عنوان نوازنده گیتار، کاوه آفاق را همراهی کردند.
 
آفاق در این کنسرت قطعات دیگری چون  پرانتز، عطر تو، بیگانه، باشگاه بازنده‌ها، دل،خواب بازی، ماسک و شهر من کو را اجرا کرد. گلوریا هاردی، امیرعباس گلاب، بهرنگ علوی، سینا مهراد و آراد آریا از جمله مهمان‌های این اجرا بودند.
 
کنسرت این خواننده به تهیه‌کنندگی شرکت هنر اول به مدیریت مجید محسنی و ساسان کرمانی مدیرعامل شرکت شیمی قهرمان اسپانسر کنسرت در دو سانس در  سالن میلاد نمایشگاه‌ بین‌المللی در 18 آبان برگزار شد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آبان 1397 - 10:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق: باور کنید قصدم خیر بود! | موسیقی ما